Hari ini, ketua projek sudah membahagikan tugasan masing-masing. Ini adalah plan awal kami.Plan ini harus dihantar kepada Ustazah Mahfuzah supaya ustazah dapat pantau perkembangan kerja kami. Diharap apa yang dah dirancang dapat dilaksanakan dengan jayanya. InsyaALLAH... :)
PEMBAHAGIAN TUGASAN PROJEK CTU551 2014
KUMPULAN 3 (MASYARAKAT CINA-POLITIK DAN PENTADBIRAN & EKONOMI DAN
PEMBANGUNAN)
BLOGSPOT:PHEONIX551.blogspot.com
MINGGU AKADEMIK
|
TARIKH
|
TUGASAN
|
OBJEKTIF YANG PERLU DICAPAI
|
NAMA (PERSON IN CHARGE)
|
6
|
20-24 OCT
|
Buat blog
|
Sediakan blog kumpulan+ ruang interaktif untuk dapat maklum balas
pembaca
-PHEONIX551.blogspot.com
|
FAAH
|
7-8
|
27-31 OCT
3-7 NOV
|
1.Lawatan ke Muzium Kesenian Islam Malaysia
2.Carian maklumat
berkenaan kelompok masyarakat Cina berkenaan aspek
1. latar
belakang dan sejarah.
2. kepercayaan
3. pencapaian
4. 4.
nilai murni
|
-Cari maklumat
-cari apa perbezaan dalam
aspek tersebut (perbezaan antara
masyarakat tradisional dengan moden)
-jawab soalan berikut
1. Nyatakan
apakah perbezaan yang wujud?
2. Mengapakah berlaku
perubahan?
3. Apakah
cabaran semasa yang dihadapi untuk mengekalkan perkara tersebut?
4. Adakah
berlaku jurang nilai antara golongan tua dan muda? Mengapa?
5. Nilaikan
adakah perubahan itu positif atau negatif? Mengapa anda berpandangan
sedemikian?
-Nilaikan, bagaimana Islam
melihat perkara tersebut? Apakah
persamaan dan perbezaannya?
-update jawapan dalam padlet.com/fitriyahamira/tugasan
|
1. FAAH
2. AHM
3.NNHM
4.NNZ
|
9
|
17-21 NOV
|
Penyediaan kertas kerja
|
Menyiapkan dokumentasi dalam kertas kerja.
|
FAAH
NNZ
|
10
|
17-21 NOV
|
-Siapkan padlet
-persiapan pembentangan
(19/11/14)
|
Pembentangan dalam padlet ~(20/10/14)
|
AHM,
NNHM
|
11
|
24-28 NOV
|
-kemaskini blog
|
Melengkapkan dan menyempurnakan blog- PHEONIX551.blogspot.com
|
Semua
|
12
|
1-5 DIS
|
|||
13
|
8-12 DIS
|
Semakan blog oleh penyelia.
|
Ustazah Mahfuzah
|
Rujukan:
1.FITRIYAH AMIRA ABD HALIM-FAAH
2.AIMAN HANANI BINTI MOKTHAR-AHM
3. NURUL NAJIHATUL
HANIE BINTI MUHAMMAD SHAHID–NNHM
4. NUR NAJIHAH ZABIDI-NNZ
0 comments: